OUTFIT #29 Whats your favorite ice cream flavor?

Click to enlarge


¿Quién concuerda conmigo que el mantecado es irresistible? ¡Ya sé, Ya sé, como engorda! Sin embargo, sólo de verlo en foto da unas ansias de comer. ¿Cuál es tu sabor preferido? A mi me encanta helado de mantecado con maní y caramelo.

Para los amantes del mantecado aqui les traigo este lindo de vestido de la tienda KnuckleHeads.No es mesh, y utilizada una falda flexi pero de igual manera es muy cute. ¡Ve por el tuyo ya!


ENGLISH

Who agrees with me that the ice cream is irresistible?I know, I know, as fat! However, just seeing it in a photo gives cravings. What is your favorite flavor? I just love whipping cream with peanuts and caramel.

For ice cream lovers here I bring this cute dress at KnuckleHeads store. Is not mesh dress, and used over flexi skirt but equally is very cute.Go get yours today!

PORTUGUESE

Quem concorda comigo de que sorvete é irresistivel? Eu sei, eu sei, muito o que engordamos. Mas, só de ve-lo numa foto da vontade de comer. ¿Qual é teu sabor preferido? Eu adoro sorvete de amendoim e caramelo.

Para os amantes do sorvete, aqui tem um vestido muito lindo da loja KnuckleHeads. Não é mesh, mas de igual forma é muito lindo. A saía é flexi prim. Busca seu vestido de sorvete já!


TELEPORT TO: KNUCKLEHEADS

0 comentarios:

Post a Comment


up